Dzisiaj jest 22 lis 2014, 00:49

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: ładowanie?
Post: 14 gru 2008, 13:38 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2008, 20:46
Posty: 185
Lokalizacja: Zabłudów
Mam nowy akumulator centry (14.10.2008) od tej pory ładowałem go już 2 razy. na zimnym silniku bardzo słabo kręci rozrusznikiem, zdarzyło się że w ogóle nie odpaliła .Kiedy silnik jest ciepły nie mam problemu z odpaleniem. dodam że na postoju rzadko używam odbiorników. czasami radio ,ale nie gra na tyle długo żeby mogło rozładowywać baterie:/
Domyślam się ,że pies może być pogrzebany w ładowaniu.Zrobiłem dziś kilka pomiarów i może powiecie mi co wy na to ?

na włączonym silniku bez odbiorników:
akumulator:13.7V
alternator:14V , 13.9V

na włączonym silniku z odbiornikami (grzanie szyby, światła, nawiew, radio):
akumulator:12.6V
alternator12.9V , 12.8V

na włączonym silniku , na samych światłach:
akumulator:13.3V
alternator:13.6V

Akumulator po 10 minutowej pracy silnika:
(silnik wyłączony) 12.3V

[ Dodano: 2008-12-14, 13:41 ]
dodam jeszcze że na zimnym silniku następuje jak by takie przełamanie , jak gdyby za wczesny zapłon, na ciepłym tego nie ma..

_________________
moja była Jetta ---> http://jettaclub.pl/viewtopic.php?f=5&t=493


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 14 gru 2008, 23:33 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2008, 00:03
Posty: 526
Lokalizacja: EL
Auto: golf II
Silnik: RP
Zmień regulator napięcia bo coś chyba jest walnięty

dtzab pisze:
na włączonym silniku z odbiornikami (grzanie szyby, światła, nawiew, radio):
akumulator:12.6V


Chyba za mało
13,7 a 14,4V powinno być

Odkręć nakrętkę na rozruszniku nr 13 i wyczyść szczotką drucianą styki i śrubę nie smaruj niczym złóż na sucho czasem jak są styki zaśniedziałe to ma trudności z odpaleniem możesz też masę przeczyścić


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 15 gru 2008, 17:51 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2008, 20:46
Posty: 185
Lokalizacja: Zabłudów
ok sprawdzę to i napisze co i jak!

_________________
moja była Jetta ---> http://jettaclub.pl/viewtopic.php?f=5&t=493


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 15 gru 2008, 20:36 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 paź 2008, 10:45
Posty: 237
Lokalizacja: golina n/warta
siema ja bym postawił na szczotki alternatora bo też tak kiedyś miałem sprawdź może coś to zmieni.jak będą zjechane to wsadź nowe i po problemie kosz takich szczotek to ok 30zł.pozdravwiam

_________________
.....wyścig do szele$tu po huhuh mi to wszystko.......


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 16 gru 2008, 18:29 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2008, 20:46
Posty: 185
Lokalizacja: Zabłudów
dziś rozebrałem alternator, na osi tam gdzie dotykają szczotki są wyślizgane głębokie rowki w tulejkach, do tego nie są równe. załatwiłem drugi alternator BOSCH trochę dobity , ale tulejki ma znacznie lepsze niż u mnie.. podejrzewam ze mój alternator to VALEO , dało by się z dwóch złożyć jeden?

_________________
moja była Jetta ---> http://jettaclub.pl/viewtopic.php?f=5&t=493


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 16 gru 2008, 22:56 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2008, 00:03
Posty: 526
Lokalizacja: EL
Auto: golf II
Silnik: RP
Z tego co rozmawiałem kiedyś z elektrykiem było parę typów altka

najsłabszy co mam ja
-valeo kolor zielony
-brązowy średni
-granatowy najmocniejszy

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Usuń ciasteczka witryny | Zespół administracyjny
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
[ Time : 0.089s | 16 Queries | GZIP : Off ]