Dzisiaj jest 23 gru 2014, 06:10

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: 27 sie 2014, 21:31 
Offline

Rejestracja: 27 sie 2014, 21:18
Posty: 2
Auto: Jetta a2 cl
Silnik: 1.6 PN
Tel.: 609271353
Witam mam problem z moją jettą 1.6 PN 51kw , otóż faluje mi na obrotach jezeli odłacze ssanie tak mi sie wydaje ( z lewej strony na dwa piny ustrojstwo które cały czas sie rusza lewo prawo i popycha taki tam pręcik) to ma wyższe obroty ale nie faluje jezeli skrece mu obroty to ok ale rano nie odpala musze to podłaczyc az silnik sie nagżeje , wąz od serwa który idzie od takiego zaworu jak go lekko dotknę to z niego syczy czy to moze byc przyczyna a i tez nie pokazuje mi prawidłowo temperatury prawie wgl sie nie podnosi a silnik sie napewno dogrzewa wiatrak wszystko działa . prosze o pomoc bo jest to wkurzające.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 31 sie 2014, 13:32 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 23:37
Posty: 571
Lokalizacja: Witkowice/ok. Częstochowy
Auto: jetta II coupe gl
Silnik: rf 1,6 2e2
Tel.: 723074246
Na serwo masz podciśnienie, ale ma być wszystko szczelne.
Jak możesz to zrób foto tego "ssania" które odłączasz. Bo jak się nie mylę będzie to nastawnik "przepustnicy" który otwiera się wraz z wzrostem temperatury, dlatego możesz nie mieć ssania po jego wyłączeniu.
Ale skoro piszesz że nie masz wskaźnika temperatury to może to winić.
Jak nie zapomnę poszukam jutro mojej księgi wiedzy o 2ee(mam 2e2 to na nim się nieco znam). Ew. poszukaj w moich postach, powinno się coś znaleźć o tych gaźnikach(ale i tak muszę poszukać ori książki).
Masz BP czy PB+LPG?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 31 sie 2014, 20:21 
Offline

Rejestracja: 27 sie 2014, 21:18
Posty: 2
Auto: Jetta a2 cl
Silnik: 1.6 PN
Tel.: 609271353
sama benzyna powiem tak sprawdziłem kody błyskowe i pierwszy kod który migał to 2412 i cały czas w kółko wymieniłem czujnik temperatury w kolektorze ssącym i po ponownym sprawdzeniu pojawiał się kod 1232 czyli silniczek regulacji biegu jałowego , czyli do wymiany ta biała puszka która reguluje obroty na siedem pinów, po odpaleniu silnika i lekkim wcisnięciu tego preta ktory tam wystaje i reguluje obroty to obroty sie unormowały wiec postanowilem sprubowac zabiezpieczyc go aby był lekko wcisnięty i obroty sie trzymały wiec zostawiłem go zeby zobaczyc czy da sie jezdzic i wszystko ok da sie jezdzic ale nie powinno to tak byc zrobione jak jest to teraz


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 01 wrz 2014, 14:57 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 mar 2013, 17:04
Posty: 72
Lokalizacja: Lublin
Auto: MK II
Silnik: 1.6PN
u mnie był podobny problem, wymieniłem przewody podciśnienia i trójnik idący od serwa, pomogło, a jak mówisz że ci syczy to wina przewodów bądź podstawy gaźnika


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Usuń ciasteczka witryny | Zespół administracyjny
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
[ Time : 0.099s | 18 Queries | GZIP : Off ]